VRAČILA IN REKLAMACIJE

 

Menjave in vračila

Kupec, ki opravi nakup na spletnem mestu www.kerus.si, ima pravico, da nas v 14 dneh od prevzema izdelka obvesti, da odstopa od pogodbe in zahteva vračilo kupnine ali zamenjavo izdelka. Strošek pošiljanja vrnjenega izdelka je na strani kupca. V kolikor zamudite zakonsko predpisan rok, vračila in menjave niso več možne.

Za nakup, katerega predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ter zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, kupec ni upravičen do vračila ali menjave. Primer je personalizirano poslikana keramika, za katero je naročnik podal jasna navodila za izdelavo. Prav tako zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti gospodinjske keramike, ki jo je kupec že uporabljal. Primer so šalice, ki jih je stranka že uporabila in so prišli v neposredni stik s kožo ali slino. Za takšne vrste blago je odstop od pogodbe možno uveljaviti samo, če kupec vrne originalno zapakiran izdelek v neodpečateni embalaži, ki jasno nakazuje, da se izdelek ni uporabljal. Če obstaja sum, da je kupec izdelek uporabljal, si pridružujemo pravico, da kupčev zahtevek za odstop od pogodbe zavrnemo.

Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan in brezhibno ohranjen, hkrati pa morate vrniti tudi originalno embalažo in vso morebitno dodatno opremo. Blago mora biti vrnjeno v nespremenjeni količini in brez vidnih znakov uporabe. Prosimo, da z dnem podane izjave o odstopu od pogodbe izdelka ne uporabljate več.

Če želite vrniti izdelek ali ga zamenjati prosimo, da nas v roku 14 dneh od prevzema izdelka pisno obvestite o željenem odstopu od pogodbe. Vlogo za odstop od pogodbe nam lahko pošljete po elektronski pošti (info@kerus.si) ali navadni pošti (Kerus, Sašo Rus S.P., Kasaze 66b, 3301 Petrovče). Izdelek je potrebno vrniti v roku 14 dni po oddani vlogi za odstop od pogodbe. Izdelek vam bomo zamenjali oziroma povrnili kupnino najpozneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Vlogo za odstop od pogodbe najdete tukaj.

 

Reklamacije

Garancijo je možno uveljavljati pri izdelkih, ki imajo priložen garancijski list ali je garancija navedena na računu. Če garancija ni priložena ali ni nobenih informacij na računu ali spletnem mestu, izdelek nima garancije.

Električne naprave v ponudbi (npr. urni mehanizmi) imajo skladno z zakonom 1 leto garancije.

Za vidne napake pri keramičnih izdelkih mora kupec ponudnika obvestiti nemudoma oziroma najkasneje v 8 dneh in takoj sprožiti garancijski zahtevek.

Za skrite napake (npr. lasavost) mora kupec ponudnika obvestiti najkasneje v 6 mesecih po prejemu izdelka.

Garancijo je možno uveljaviti le za napake, ki niso nastale kot posledica neustrezne uporabe s strani kupca. Garancija prav tako ne velja za mehanske napake in obrabo, ki je nastala kot posledica uporabe kupca.

Prosimo, da izdelek in zahtevek za reklamacijo pošljete preko navadne ali elektronske pošte na naslov: Kerus, Sašo Rus, S.P., Kasaze 66b, 3301 Petrovče, info@kerus.si. Strošek pošiljanja krije kupec.

Reklamacijo bomo razrešili najkasneje v 45 dneh od prejema vloge in izdelka.

Zahtevek za reklamacijo najdete tukaj.