Splošni pogoji poslovanja:

Na tej strani si lahko ogledate Splošne pogoje poslovanja (v nadaljevanju: Splošni pogoji) za spletno mesto www.kerus.si, s katerim upravlja podjetje Kerus, Sašo Rus, S.P. (v nadaljevanju: podjetje), Kasaze 66b, 3301 Petrovče, davčna številka: SI 67982573, matična številka: 5228782000. To spletno mesto je namenjeno ozaveščanju širše javnosti o zanimivostih ročno izdelane keramike, prodaji keramičnih izdelkov ter predstavitvi domače obrti in glinenih izdelkov. Z uporabo spletnega mesta se strinjate, razumete in v celoti sprejemate pogoje poslovanja, ki so skladni z evropsko Splošno uredbo o varovanju osebnih podatkov (v nadaljevanju: GDPR), Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (v nadaljevanju: ZEKOM-1). Upoštevana so tudi priporočila Gospodarske zbornice Slovenije (v nadaljevanju: GZS) in mednarodni kodeksi za elektronsko poslovanje.

S splošnimi pogoji se morate seznaniti takoj, ko vstopite na spletno mesto z domeno www.kerus.si (v nadaljevanju: spletno mesto), saj vstopijo v veljavo takoj in veljajo ob kakršnikoli interakciji s spletnim mestom, na vseh straneh in podstraneh, ogledu bloga, pregledovanju izdelkov in ob naročilu. Prav tako urejajo poslovni odnos med spletno trgovino Kerus (v nadaljevanju: ponudnik) in spletnim nakupovalcem (v nadaljevanju: kupec). Ob naročilu se kupec v celoti strinja z trenutno veljavnimi Splošnimi pogoji. Le ti zavezujejo obe pogodbene strani – ponudnika in kupca.

Kot ponudnik si prizadevamo za točne in ažurne podatke o ponudbi in izdelkih, hkrati pa si pridružujemo pravico do nenapovedanih sprememb vseh vsebin na spletnem mestu. Brez predhodne najave lahko spreminjamo opise izdelkov, storitve, tehnične specifike spletnega mesta, cene in Splošne pogoje, za kar ne prevzemamo odgovornosti. Prav tako lahko brez predhodne najave odstranimo in dodajamo ponudbo. Vsaka sprememba začne veljati v skladu s Splošnimi pogoji od trenutka, ko je objavljena.

Blagovna znamka Kerus je patentirana pri pristojnem organu in je v lasti podjetja. Njena uporaba brez predhodnega dovoljenja ni dovoljena. Vsa besedila, slike, video vsebino in druge komponente spletnega mesta je izdelal, uredil in javno dostopno objavil ponudnik z namenom natančne predstavitve lastnih izdelkov in storitev. Njihova uporaba je dovoljena le na tem spletnem mestu, razen če ponudnik izda posebno dovoljenje za uporabo. Pridružujemo si pravico do morebitnih slikovnih napak ali nepravilnosti vsebine v primeru človeške napake. Percepcija izdelka s strani kupca v digitalnem okolju se lahko razlikuje od dejanske zaznave ob prejemu izdelka v fizični obliki. Sama funkcionalnost in dejanski videz se lahko razlikujeta od predstavitve na spletnem mestu.

Vsi izdelki so izdelani v domači delavnici ter so preverjeni in skladni z najvišjimi varnostnimi standardi, ponudnik pa ne prevzema nikakršne odgovornosti za škodo, ki bi jo morebiti povzročili izdelki, kupljeni na spletnem mestu.

SPLETNA TRGOVINA IN ZAKONSKA PODLAGA

Splošni pogoji so zasnovani na podlagi:

  • Splošne uredbe o varovanju osebnih podatkov (GDPR),
  • Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot),
  • Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1),
  • Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKOM-1),
  • priporočil Gospodarske zbornice Slovenije (GZS),
  • mednarodnih pravilnikov za elektronsko poslovanje.

CENE

Cene in trenutne ponudbe se lahko zaradi dinamičnega spletnega trga ažurirajo in spreminjajo nenapovedano in hitro, za kar si pridržujemo pravico brez predhodnega opozorila. Vse cene so navedene v valuti EUR in imajo v skladu z slovensko zakonodajo vključen 22 % DDV. Cene, ki so zapisane ob artiklih, veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cena lahko velja za eden ali več izdelkov, kar je odvisno od količine in vrste izbranih artiklov. Skupno ceno, vrednost DDV-ja in strošek poštnine lahko kupec vidi že v košarici, kasneje pa tudi na zaključni strani, ko izpolnjuje obrazec. Trudimo se, da zagotovimo točne podatke o cenah. Če pride do slučaja, da je podatek o ceni napačen in da o tem ne uspemo pravočasno obvestiti kupca, mu bomo omogočili preklic naročila ali zamenjavo artikla. Podjetje, ki upravlja s spletnim mestom, je po Zakonu o davku na dodano vrednost (ZDDV-1) davčni zavezanec.

IZBIRA PLAČILNE METODE

Kupcu ponudnik omogoča naslednje plačilne metode:

  • plačilo po povzetju (možnost plačila s kartico ali gotovino),
  • plačilna ali kreditna kartica – Visa, MasterCard, Visa Electron, BA Maestro,
  • plačilo po predračunu (UPN nalog),
  • plačilo s posrednikom PayPal.

DOSTAVA IN STROŠKI POŠTNINE

Stroški dostave so navedeni na zaključni strani nakupa, razen v primeru, če je ob artiklu na predstavitveni strani izrecno navedeno, da je poštnina brezplačna. Dostavo na območju Slovenije za nas opravlja podjetje GLS, d.o.o. Standardni stroški poštnine znašajo 3,99 EUR, znesek pa se avtomatsko prišteje celotnemu znesku pred zaključkom naročila. Poštnina je brezplačna, če končna, skupna cena naročenih artiklov znaša več kot 70,00 EUR. Cenik za dostavo velja le za območje Republike Slovenije. Za naročila izven Republike Slovenije (druge države članice EU) se poštnina obračuna na podlagi cenika dostavne službe, ki v dani situaciji prevzame pošiljko. Rok dostave je od 2-7 delovne dni, odvisno od zaloge in dneva naročila. O kakršnihkoli spremembah pogojev dostave bo kupec obveščen v roku enega (1) dneva. Ob normalnih delovnih pogojev se večino dostav opravi v dopoldanskem času. Paket bo dostavljen na naslov, ki ste ga podali ob naročilu ali pa ga lahko ob predhodnem dogovoru prevzamete na točki najbližjega GLS Paketomata.

Ponudnik se zavezuje, da bo storil vse, kar je v njegovi moči, da ustrezno zaščiti artikle pred morebitno poškodovanostjo, ki lahko nastane kot posledica transporta. Za poškodbe izdelkov in zamudo, za katere je odgovorna dostavna služba, ponudnik ne prevzema odgovornosti. Kupec je dolžan takoj po prejemu paketa pregledati vsebino le tega in ob morebitnih poškodbah nemudoma obvestiti referenta dostavne službe, ki sestavi reklamacijski zapisnik o poškodbah.

RAČUN

Ob izdelku je priložen račun in morebitna navodila. Račun shranite, saj lahko velja kot temelj za upoštevanje garancije. Na računu je zapisana razčlenjena cena izdelka (neto in bruto vrednost) in cena dostave. Na računu je zapisana tudi pravica kupca do odstopa od pogodbe. Kupec mora preveriti pravilnost vseh podatkov na računu in nas o morebitnih odstopanjih opozoriti, saj kasnejših pritožb glede postavk na računu ne bomo upoštevali.

NAROČILO

Kupec lahko odda naročilo preko spletnega mesta, telefona, Facebook-a, Instagram-a, elektronske pošte ali preko kateregakoli drugega komunikacijskega kanala. Za naročilo v spletni trgovini ni potrebna predhodna registracija uporabnika. Pomembno je, da kupec na stopnji zaključevanja naročila vnese pravilne podatke za nemoteno dostavo paketa. Vsa polja (ime, priimek, naslov, telefonska številka), razen elektronske pošte, so v obrazcu obvezni. Priporočamo, da preden kupec dokončno potrdi naročilo, še enkrat preveri pravilnost vnesenih podatkov. Priporočljivo je, da vnesete tudi svoj e-naslov, saj nanj dobite potrdilo o naročilu in druge detajle. Kupec ima možnost preklica naročila preko vseh prej omenjenih komunikacijskih kanalov, dokler naročilo ne gre v odpremo.

Proces nakupa:

  1. Dodajanje izdelka v košarico: Na spletnem mestu kerus.si ima vsak objavljeni izdelek povezavo oz. gumb »Dodaj v košarico«. Po kliku vas sistem obvesti, da ste izdelek dodali v košarico. Izberete lahko naslednje možnosti: »Preglej košarico« ali »Na blagajno«. Če želite nadaljevati z nakupovanjem, kliknite na poljubno povezavo. Izdelki ostanejo v košarici, število artiklov pa je vidno ob simbolu košarice v desnem zgornjem kotu menija. Ob pregledu košarice lahko v primeru posebne akcije ponudnika vnesete kodo za popust.
  2. Odstranjevanje artiklov: S klikom na simbol košarice, ki se nahaja na desni strani menijske vrstice, lahko odstranite določen izdelek, ki ste ga dodali. To naredite s klikom na simbol košarice in križec »Odstranjevanje«.
  3. Zaključek naročila: Ko kupec zaključi z izbiranjem artiklov, nakup zaključi s klikom na povezavo »Nadaljuj na blagajno«. Prikaže se obrazec, kjer mora izpolniti potrebna polja za dostavo in plačilo. Vsi podatki, ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila, so obvezni in označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronska pošta). Obrazec vsebuje tudi polje za izbiro metode plačila. Kupec lahko izbira med naslednjimi opcijami: plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, PayPal, plačilna kartica. Ko kupec ustrezno izpolni obrazec in izbere vse opcije, naročilo potrdi s klikom na gumb »Potrdite naročilo«. V primeru, da kupec ustrezno izpolni obrazec, ga spletno mesto preusmeri na zahvalno stran, na kateri je potrdilo, da je bilo naročilo ustrezno oddano.
  4. Potrditvena elektronska pošta: Po uspešni oddaji naročila kupec prejme obvestilo o uspešno oddanem naročilu preko elektronske pošte. Na potrditvenem e-mailu lahko kupec še enkrat preveri podatke in ustreznost naročila. Kupec lahko po pregledu elektronskega potrdila v roku 1 ure prekliče naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Po odpremi izdelkov preklic naročila ni več možen.
  5. Nadaljnja obdelava naročila: Če kupec ne prekliče naročila, ponudnik smatra, da ni nikakršnih omejitev in gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik preveri zaloge in ustrezno izračuna predvideni rok dostave za naročene artikle. Po odpremi bo ponudnik preko telefona ali elektronske pošte obvestil kupca o potrjenem nakupu in predvidenemu roku dostave. Rok dostave je odvisen od razpoložljivosti zalog, načeloma pa je dostava izvršena v roku 2-5 dni. Kupec ob paketu prejme tudi račun za naročene izdelke. Če artikla ni na zalogi, ponudnik obvesti kupca o spremenjenem roku dostave.

 

V primeru nejasnosti, nepopolno izpolnjenega obrazca ali za obveščanja kupca o spremenjenih pogojih dostave, lahko ponudnik, da bi pridobil ustrezne podatke, kupca kontaktira preko njegove telefonske številke.

Pogodba med ponudnikom in kupcem (kupoprodajna pogodba)

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je nepreklicno sklenjena, ko kupec potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdite naročilo«. Kupec na ta način potrdi in sprejema Splošne pogoje, kupoprodajno pogodbo, izbrano količino, vrsto artikla, pogoje dostave. Od trenutka, ko kupec zaključi naročilo, so vsi izbrani artikli, drugi pogoji in cene fiksirani in veljajo za obe strani, za kupca in ponudnika. Kupoprodajna pogodba je shranjena na strežnikih podjetja in je na voljo za ogled, če kupec poda pisno zahtevo.

PRAVNO OBVESTILO, ODGOVORNOST IN IZDELKI

Vse vsebine (slike, opisi, teksti, blagovna znamka, video vsebine, vsi ostali podatki) na spletnem mestu www.kerus.si, s katerimi kot lastnik upravlja podjetje Kerus, Sašo Rus, S.P., so zaščitene z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah (ZASP), Zakonom o kolektivnem upravljanju avtorske in sorodnih pravic (ZKUASP), Zakonom o industrijski lastnini (ZIL-1) in z drugimi evropskimi in slovenskimi pravilniki o avtorskih pravicah. Brez predhodnega dovoljenja ponudnika vsebin ni dovoljeno reproducirati, kopirati in uporabljati. Blagovna znamka in logotip sta patentirana na Uradu RS za intelektualno lastnino. Podjetje bo ustrezno sodno preganjalo vse pravne ali fizične osebe, ki bi uporabile duplicirane slike, videe, logotipe, tekste in druge vsebine.

Na spletnem mestu www.kerus.si najdete slovenske, kvalitetne izdelke, ki so ročno izdelani v Sloveniji. Vsi izdelki so plod dolgoletnih izkušenj v izdelovanju glinenih izdelkov, mnogo prebrane literature in želj strank, saj so prvi izdelki v delavnici nastali že davnega leta 1991. V kolikor ima posamezen izdelek priložena navodila, jih je potrebno pred uporabo prebrati. Trudimo se, da so vsi objavljeni podatki pravilni in ažurni, vendar lahko v primeru človeške napake pride tudi do netočnih podatkov. Pri določenih primerih lahko pride do odstopanj med vsebinskimi informacijami in dejanskim stanjem izdelka. V primeru sprememb in odstopanj, ki jih kupec posreduje ponudniku, za katere posledica bi bila preklic naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od pogodbo ali zamenjavo kupljenega izdelka. Prav tako ne moremo popolnoma izključiti slučaja, da je določen izdelek okvarjen ali ima druge pomanjkljivosti.

Vsak izdelek je potrebno pred tekočo uporabo na varen način preizkusiti. Če kupec ni popolnoma prepričan o varnosti izdelka ali ne ve na kakšen način bi ga preizkusil ter smatra, da bi lahko naredil določeno premoženjsko škodo ali škodoval zdravju ljudi, naj izdelka ne uporablja. O pomislekih glede izdelka mora nemudoma obvestiti ponudnika in ga vrniti. Vse izdelke, kupljene na spletnem mestu www.kerus.si, uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.

PRAVICA KUPCA DO OSTOPA OD POGODBE

Pogodba, sklenjena na daljavo, po tem zakonu je pogodba, sklenjena med podjetjem in potrošnikom na podlagi organizirane prodaje na daljavo ali sistema opravljanja storitev brez istočasne fizične prisotnosti pogodbenih strank, ki ga vodi podjetje, ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komuniciranje na daljavo vse do takrat in vključno s trenutkom, ko je pogodba sklenjena (43. člen ZVPot). V skladu s trenutnimi določili 43.a, 43.b, 43.c, 43.č, 43.d, 43.e, 43.f in 43.g člena veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Kupec mora posredovati vse ustrezne podatke: ime, priimek, št. naročila, št. računa, telefonsko številko, itd.) Pravica kupca je, da pred oddajo vloge za odstop od pogodbe opravi pregled izdelka v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja izdelka. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne in pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe ne velja za pravne osebe in podjetja. Kupec mora izdelek, za katerega je podal zahtevek za odstop od pogodbe, vrniti nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh od oddaje odstopne izjave. Ponudnik kupcu ne vrne denarja, dokler kupec ne predloži odstopne izjave in brezhibnega izdelka.

V primeru, da kupec zahteva odstop od pogodbe, mora vrniti brezhiben in nepoškodovan izdelek najkasneje v roku 14 dni po oddaji zahtevka za odstop od pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano, brezhibno, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. V trenutku, ko kupec odstopi od pogodbe, izdelka ne sme več uporabljati. Šteje se, da je kupec pravočasno oddal vlogo za odstop od pogodbe, če jo le ta pošlje v roku, ki je zakonsko določena. V primeru, da pride do poškodbe izdelka ali embalaže, se vrednost izdelka zmanjša. Prav tako se vrednost izdelka zmanjša, če je kupec presegel obseg uporabe, ki je bil nujno potreben za ugotavljanje ustreznosti izdelka. Ponudnik bo po prejemu zahtevkov za odstop od pogodbe in izdelkov opravil temeljit pregled in o ugotovitvah obvestil kupca. Prav tako se na strežnikih podjetja shrani dokazno foto gradivo celotnega postopka. Ponudnik lahko zavrne zahtevek za odstop od pogodbe, če je izdelek poškodovan ali kupec ne vrne brezhibnega izdelka z embalažo v isti količini kot je bila naročena.

Kupec mora izdelek vrniti v roku 14 dni po poslanem obvestilu za odstop od pogodbe. O nameri vrnitve izdelka mora ponudnika obvestiti preko elektronske pošte [email protected] ali navadne pošte na naslov Kerus, Sašo Rus, S.P., Kasaze 66b, 3301 Petrovče. Dokazno breme za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe v celoti nosi kupec.

Zahtevek za odstop od nakupa najdete tukaj.

Za čimprejšnjo in učinkovito procesiranje zahtevka vas prosimo, da ob vrnjen izdelek priložite tudi v celoti izpolnjen obrazec in račun. Izdelek morate vrniti v paketu, ki bo ustrezno zaščitil izdelek in ne preko pisemske ovojnice. Za poškodbe neustreznega pakiranja pri vračilu izdelka je odgovoren kupec.

V primeru odstopa od pogodbe ponudnik najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe ali poslane pošiljke z izdelkom, kupcu vrne vsa prejeta plačila. Vračilo prejetih plačil ne bo izvršeno, dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj. Kupcu bo povrnjena celotna kupnina z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil pri nakupu, razen v primeru, da kupec nepreklicno zahteva drugo plačilno sredstvo ali če kupec zaradi tega ne nosi nikakršnih stroškov. Najugodnejša rešitev je vračilo kupnine na vaš osebni bančni račun. Ponudnik ne odgovarja za stroške, ki bi nastali kot odločitev za drugo vrsto vračila ali dostave, ki ni najugodnejša vrsta dostave na trgu.

Za izdelke, ki so naročeni in izdelani po kupčevih navodilih in prilagojeni njegovim izrecnim željam ter zahtevam, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe. Dokazno gradivo, kot so natančna navodila potrošnika za izdelavo in prilagoditev izdelka njegovim osebnim potrebam, je shranjeno na strežniku podjetja. Primer: Keramika z naročeno poslikavo ter imenom. Prav tako kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primerih, če je izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe montaže, nujnega popravila ali vzdrževanja.

Reklamacija se zavrne, če je vrnjen izdelek poškodovan zaradi malomarnosti in nepravilne uporabe, ki ni bila nujna za obseg ugotovitve dejanske narave, lastnosti in delovanja izdelka. V tem primeru lahko za kupca nastanejo dodatni stroški pošiljanja, če želi izdelek ponovno prevzeti.

Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznosti iz 43.c člena (ZVPot-UPB2), traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.

Blago je mogoče vrniti le na daljavo preko dostavne službe, fizična vračila izdelkov niso možna.

STVARNA NAPAKA

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) mora ponudnik kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Ali je blago bilo in je primerno za normalno rabo, se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih ponudnik posredoval zlasti z oglaševanjem, predstavitvami izdelkov ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki urejajo obligacijska razmerja, razen če ta zakon ali dopolnila zakonu ne določajo drugače.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec, ki opravi nakup na spletnem mestu lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je odkril napako (37. a člen ZVPot). Kupec mora z izpolnitvijo obrazca za uveljavljanje stvarne napake natančno opisati izdelek in napako ter ponudniku omogočiti, da temeljito pregleda izdelek. Kupec lahko obrazec in izdelek dostavi osebno ali ustrezno zaščiten paket pošlje preko ponudnika za dostavo. V primeru, da ima ponudnik zastopnika, lahko le temu preda izdelek in obrazec.

O skritih napakah (npr. lasavost pri keramiki), torej tistih, ki jih kupec ni mogel takoj opaziti, mora kupec o tem prodajalca opozoriti v dveh mesecih, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi to pravico. Prodajalec pa ne odgovarja za napake, ki se pojavijo v 2 letih po izročitvi stvari, razen če se s pogodbo določi daljši čas (Obligacijski zakonik, OZ-NPB3).

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake najdete tukaj.

Prosimo, da nam Obrazec za uveljavljanje stvarne napake pošljete preko navadne pošte na naslov: Kerus, Sašo Rus, S.P., Kasaze 66b, 3301 Petrovče ali elektronske pošte: [email protected]

Kdaj stvarne napake ni mogoče uveljaviti?

V skladu z 37.b členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po preteku roka dveh (2) let, odkar je bila stvar izročena. V primeru rabljenih stvari je to obdobje zmanjšano na eno (1) leto. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Pravice kupca v zvezi s stvarno napako

Kupec, ki bo upošteva vse roke in pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Vse pravice ponudnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugoditi kupčevi zahtevi iz 37.c člena ZVPot. Ponudnik mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v osmih (8) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

GARANCIJA

V skladu z 19. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) vse stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača ponudnik. Garancijski rok začne teči z datumom prevzema blaga s strani kupca (4. člen, Pravilnik o blagu). Ponudnik mora zagotoviti, da razpolaga z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti ter da takoj sprejme blago v pregled ali popravilo. Napake morajo biti odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je ponudnik kot dajalec garancije prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare ali pomanjkljivosti izdelka. V kolikor ponudnik napake ne odpravi v tem roku oziroma ugotovi, da popravilo ni možno, mora kupcu tak izdelek brezplačno nadomestiti z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

Prizadevamo si, da na trgu ponudimo zgolj brezhibne izdelke brez napak ter tako jamčimo za kakovost izdelkov v ponudbi, če jih kupec uporablja v skladu z njihovimi nameni in morebitnimi priloženimi navodili.

Blago, za katerega je po zakonu predpisana garancija, določa Pravilnik o blagu (Uradni list RS, št. 14/12; v nadaljevanju: Pravilnik o blagu), za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje.

Blago, za katere Pravilnik o blagu ne določa minimalnega obdobja najmanj enega leta garancije za brezhibno delovanje, ima garancijo le v primeru, če ima priložen garancijski list, je bilo tako navedeno v oglasnem sporočilu ali je izjava o garanciji navedena na računu. V tem primeru lahko kupec uveljavlja garancijo. Garancijo je možno uveljaviti ob upoštevanju navodil in predložitvi originalnega računa. Tam so navedeni tudi garancijski roki. Če informacij o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni na voljo. Za vse dodatne informacije lahko kupec kontaktira ponudnika na [email protected].

Kdaj garancija ne velja?

  • V primeru fizične/mehanske poškodbe;
  • v primeru obrabe, ki je nastala kot posledica uporabe;
  • v primeru napak in poškodb izdelka, ki so nastale kot posledica malomarne, nepravilne in neustrezne uporabe;
  • če ponudnik ni upošteval morebitnih priloženih navodil;
  • če je poškodba posledica posega nepooblaščene osebe;
  • če gre za izdelek, za katerega ni zakonsko predpisano enoletno obdobje garancije za brezhibno delovanje in nima priložene garancije.

Na elektronske naprave (npr. urni mehanizmi) velja 1 leto garancije. Na vidne napake pri keramičnih izdelkih pa mora kupec ponudnika obvestiti v roku 8 dneh in sprožiti garancijski zahtevek.

Obrazec za uveljavljanje garancije najdete tukaj.

KRITIKE, POHVALE, KOMENTARJI UPORABNIKOV

Ročno izdelovanje keramike je še posebej tesno povezano z željam, potrebam in predlogi naših kupcev, zato na spletnem mestu www.kerus.si in drugih komunikacijskih kanalih ter družbenih omrežjih omogočamo podajanje komentarjev v zvezi z našimi izdelki in storitvami. Komentarji, ki jih napišejo obiskovalci oziroma kupci, so nepogrešljiv del funkcionalnosti spletne strani. Namenjeni so oblikovanju skupnosti vseh uporabnikov, ki obiščejo spletno mesto in delijo svojo izkušnjo v zvezi z našimi izdelki in storitvami. Predhodna registracija za oddajo komentarja ni potrebna.

Vsi komentarji so pred dokončno objavo pregledani, s čimer se zagotovi, da le ti niso žaljivi do ponudnika in drugih uporabnikov, da ne vsebujejo kletvic, da ne škodijo skupnosti uporabnikov ter da ne vsebujejo neresničnih in zavajajočih trditev. Ponudnik se lahko po lastni presoji odloči, da v skladu z prej naštetimi argumenti komentar zavrne in ne dovoli objave. Z oddajo komentarja uporabnik v celoti sprejema in razume Splošne pogoje ter ponudniku dovoljuje objavo določenega dela ali celotnega teksta na spletnem mestu ter v vseh preostalih elektronskih in splošnih medijih ter komunikacijskih kanalih, ki jih ponudnik uporablja za trženje, odnose z javnostmi ali katerikoli drugi namen. Avtor komentarja potrjuje resničnost svojih navedb in zagotavlja, da je lastnik avtorskih in materialnih pravic za podane komentarje ter da te pravice brezpogojno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Vaše osebne podatke, ki jih prejmemo ob naročilu, varujemo z najvišjimi varnostnimi standardi. Zavezujemo se, da bomo pridobljene podatke varovali, saj sta nam zaupnost podatkov in vaša zasebnost na prvem mestu. Podatki so strogo zaščiteni pred kakršnimikoli zlorabami. Osebni podatki nikakor ne bodo poslani nepooblaščenim tretjim osebam, razen zaupanja vrednim poslovnim partnerjem, s katerimi ima ponudnik sklenjeno pogodbo o obdelavi in varovanju osebnih podatkov. Primer je ponudnik za pošiljanje elektronske pošte, kamor se uvozijo kontakti oseb, ki želijo prejemati e-novice. Ponudnik lahko kupcem v skladu z zakonitim interesom pošilja elektronska sporočila v zvezi z reklamacijskim zadevam, v zvezi z dostavo ali sorodno ponudbo. Temelj varovanja osebnih podatkov so trenutno veljavni predpisi ZVOP-1, GDPR in ZEKOM-1. Podatke bomo uporabili za realizacijo naročila, torej izključno za izvedbo naše storitve in jih pod nobenim pogojem ne bomo posredovali nepooblaščenim tretjim osebam. Podatki so uporabljeni za seznanitev kupca s ponudbo, realizacijo naročila, pošiljanje podobnih vsebin kot pri prvem nakupu (npr.: elektronske novice), pošiljanje računov, informiranje kupcev o novih izdelkih in za ostalo potrebno poslovno komunikacijo s kupci. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam, saj mora poskrbeti za ustrezno zaščito svojega računalnika z ustreznim protivirusnim programom in uporabniškim imenom ter geslom.

Osnovna komunikacija

Z uporabnikom ali obstoječim kupcem bomo vstopili v stik prek komunikacijskih sredstev na daljavo le, če uporabnik ni zahteval prekinitve ali izbrisa iz baze in izrecno ne nasprotuje kakršnikoli vrsti komunikacije. Reklamna sporočila, vključno z elektronskimi sporočili (e-mail, SMS itd.) bodo nedvoumno označena kot oglasna, kot pošiljatelj pa bo naveden ponudnik. Ponudnik je dolžan jasno označiti možnost in način odjave od prejemanja tovrstnih sporočil, uporabnik pa ima pravico, da se kadarkoli odjavi od prejemanja. Po uporabnikovi zahtevi po prenehanju prejemanja oglasih sporočil, bo ponudnik nemudoma uredil odjavo.

Dodatno obrazložilo, kako se obdelujejo vaši podatki, najdete v Politiki zasebnosti tukaj.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se v skladu z Splošno uredbo o varovanju osebnih podatkov (povzetek zakonodaje, ZVPot-UPB2) zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčna št., matična številka, itd.);
  • bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev ter poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • kontaktne podatke za hitro in učinkovito komuniciranje (mobilna št., stacionarna št., elektronska pošta);
  • končno maloprodajno ceno blaga in storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami;
  • dostopnost, zaloga izdelkov (vsak izdelek v ponudbi na spletnem mestu naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • stroški dostave, pogoji dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj, rok dostave);
  • plačilni pogoji;
  • podrobnejšo ureditev plačila, opis plačilnih pogojev ter načina in roka dobave ter izpolnitve;
  • nedvoumno določene cene, pri katerih je jasno razvidno, ali cena že vsebuje stroške dostave in DDV;
  • dodatna obvestila o kakršnih koli dodatnih stroškov, ki lahko nastanejo kot posledica dostave ali drugih postopkov;
  • način plačila;
  • veljavnost ponudbe;
  • jasen opis pravice do odstopa od pogodbe z vsemi potrebnimi kontakti v skladu z 43.č členom ZVPot-UPB2. Če potrošnik v skladu s 43.č členom nima pravice do odstopa, mora biti o tem izrecno obveščen;
  • rok, v katerem lahko kupec odstopi od pogodbe;
  • jasno opisan postopek o možnem uveljavljanju stvarne napake;
  • jasno opisan postopek o možnem uveljavljanju garancije (postopek, vrsta izdelkov);
  • stroške, povezane z uporabo komunikacijskega sredstva, če se ti stroški razlikujejo od običajne osnovne tarife, ki jo potrošnik običajno plačuje;
  • rok veljavnosti ponudbe, še posebej cene.

 

Ponudnik se trudi, da so vsi potrebni podatki kupcu vedno na voljo. Kljub temu lahko zaradi višje sile, tehničnih dejavnikov ali človeškega faktorja pride do napake, za katero ponudnik ne prevzema odgovornosti. Prosimo vas, da nam za kakršna koli vprašanja pišete na elektronski naslov [email protected], odgovorili pa vam bomo v najkrajšem možnem času.

 

PRITOŽBE IN IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Zadovoljstvo obiskovalcev spletnega mesta in končnih kupcev je za nas izrednega pomena, zato se poslužujemo zakonitih poslovnih praks ter v celoti spoštujemo slovensko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vaše podatke, reklamacije in pritožbe jemljemo zelo resno in strmimo k sporazumni rešitvi le teh. V kolikor to ne bo možno, je za reševanje vseh nastalih sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Prosimo vas, da nas v primeru kakršnihkoli težav kontaktirate na mobilno številko 030 615 165 ali preko elektronske pošte [email protected] z namenom, da najdemo skupno rešitev, ki ne prinaša dodatnih stroškov za ponudnika ali kupca. Ponudnik v skladu z zakonskimi normativi ne priznava nobene organizacije ali organa, ki bi izvajal izvensodno reševanje sporov med kupcem in ponudnikom.

V skladu z evropskimi uredbami je za reševanje sporov primerna tudi nova platforma, ki jo je Evropska Komisija prvič predstavila 15. februarja 2016. Predstavlja enotno vstopno točko, ki tako ponudnikom EU kot tudi kupcem omogoča reševanje sporov v zvezi s spletnimi nakupi. Preko platforme se spori neposredno predložijo pristojnim nacionalnim organom za alternativno reševanje sporov. Pogoj je, da so ti organi povezani s platformo in so jih države članice izbrale za alternativno reševanje sporov ter jih priglasile Komisiji. Pravno podlago predstavlja Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov (Uredba EU, št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta).

Platformo za izvensodno spletno reševanje sporov najdete na spletni strani https://ec.europa.eu/consumers/odr/main.

Dodatne informacije o platformi pa najdete na spletni strani https://europa.eu/rapid/press-release_IP-16-297_sl.htm

PODATKI O PODJETJU (REGISTER & VPIS)

  • Popolno ime: Izdelovanje predmetov iz keramike Kerus, Sašo Rus S.P.
  • Kratko ime: Sašo Rus S.P.
  • Naslov: Kasaze 66b, 3301 Petrovče, občina Žalec, Savinjska regija, Slovenija
  • Vpis v register: 10.10.1993, številka: 316-03-V01-0452479 (AJPES, Izpostava Celje)
  • Telefon: +386 30 615 165
  • Elektronski naslov: [email protected]
  • Matična številka: 5228782000
  • Ident. št. za DDV in davčna številka: SI 67982573
  • Transakcijski račun: SI56 0400 1004 9044 062 (NOVA KBM d.d.)
  • Elektronski naslov: [email protected]
  • Zavezanec za DDV: DA
  • Spletna trgovina: Kerus
  • Glavna dejavnost: 90.030 (umetniško ustvarjanje)
  • Druge dejavnosti: 47.910 Trg. dr. po pošti ali po internetu

Za našo dejavnost ne potrebujemo posebnega dovoljenja (četrti odstavek 2. čl. ZVPot), prav tako nismo člani nobenega pristojnega državnega organa, zbornice ali druge nadzorne organizacije.